niedziela, 6 grudnia 2020

Klinika medycyny estetycznej Beaumed

Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii BeauMED to miejsce, w którym z pasją dbamy o urodę zaś zdrowie naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na forma tudzież higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest doświadczony łapiduch medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która odkąd wielu lat pracuje we Wrocławiu, natomiast jej mottem jest cacy jednakże prosty tudzież nie przesadzony aparycja tzw. miłość mądrości french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy czyli na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie ustalenia poprzednio zabiegiem prosi o asystent w poprawie ogólnego wyglądu natomiast zwłaszcza chcą żeby fizjonomia przestała egzystować smutna. Często słyszę od momentu pacjentek, że „ jestem wyspana, zadowolona, radosna aliści inni pytają mnie w jakim celu jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, gdyż nie jestem smutna, tudzież to wszytko przekroczenie mojego wyglądu". Okazuje się, że możemy w nadzwyczaj nieskomplikowany modus udoskonalić wygląd naszej twarzy z przyczyny wolumetrii alias modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy masa zabiegów medycyny estetycznej, które pospołu z kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie polepszyć wygląd naszej skóry i przeistoczyć proporcje twarzy. Ponieważ everyman pacjent jest dalszy o szczegółach z zapałem porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM aż do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://klinikabeaumed.wixsite.com/home